Bezoekers van de Binnenveldse Hooilanden worden van informatie voorzien door borden, websites (zoals die van Mooi Binnenveld en van de Coöperatie Binnenveldse Hooilanden ), twitter (@MooiBinnenveld), apps (IVN Fiets- en wandelroutes), PEEK app, klompenpad en blogs (Landschap lopen) etc. Om te verbeteren deze enquête.
De gezamenlijke beheerders van de Binnenveldse Hooilanden (Stichting Mooi Binnenveld, Staatsbosbeheer, Waterschap Vallei en Veluwe en de Coöperatie Binnenveldse Hooilanden) willen beter inzicht krijgen in hoe we onze bezoekers het beste kunnen informeren over ons gebied: wat zijn de beste kanalen en met welke informatie? Meer kennis hierover zal ons helpen om deze informatievoorziening te verbeteren.
Drie studenten van AERES MBO Ede (Maarten Laban, Jimme van Eijk en Manu Boxem) kregen van ons de opdracht om dit in mei/juni te onderzoeken. De opdracht bestaat uit het inventariseren van de informatiebehoefte van bezoekers om vervolgens met concrete voorstellen te komen voor ons communicatiebeleid. Om de behoefte aan informatie te peilen wordt ondermeer een enquête gehouden. Ook worden bestaande media geanalyseerd en worden bezoekers en andere betrokkenen geïnterviewd.
We hopen van harte dat u mee wilt werken door de enquête in te vullen.
Het kost u minder dan 10 minuten.
In de enquête wordt ook de interesse gepeild voor het kopen van Bokashi uit de Binnenveldse Hooilanden.
Bokashi is gefermenteerd maaisel en is een prima bodemverbeteraar voor uw tuin.
De Bokashi wordt geproduceerd en verkocht door de Coöperatie Binnenveldse Hooilanden.
Meer informatie over Bokashi vindt u hier